Remote Fitting ile sorunları çözme
İşitme uzmanınızla uzaktan toplantı yapmak için Remote Fitting'i kullanırken sık karşılaşılan sorunları çözmenize yardımcı olacak talimatlara göz atın.
Sadece kendimi görebiliyorum - işitme uzmanımın video akışı yok
- İşitme uzmanınıza onu göremediğinizi bildirin. İşitme uzmanınız video bağlantısını yenilemeye çalışacaktır.
- Kısa bir süre bekleyin - genellikle video akışı otomatik olarak yeniden kurulur
Remote Fitting toplantısı sırasında bir telefon alırsam ne yapmalıyım?
Remote Fitting toplantısı sırasında telefon görüşmelerini reddetmenizi öneririz.
İnternet bağlantım aniden kesilirse ne yapmalıyım?
Yeniden bağlanma girişimi otomatik olarak gerçekleşir. Yeniden bağlanma başarısız olursa toplantıyı sonlandırma seçeneğiniz olacaktır.
Bir toplantı sırasında Bernafon App Uygulamasını kapatın ve tekrar açın. Bunun herhangi bir etkisi var mı?
Bernafon App Uygulamanız aktif değilken, işitme uzmanınız sizi göremez ve bağlantı sorununuz varmış gibi görünebilir.
İşitme uzmanımla yaptığım görüşmede zorluklar yaşıyorum, örneğin video dengesiz
Toplantı, işitme uzmanımla karşılıklı bir anlaşma olmadan aniden sona erdi
Toplantıya yeniden bağlanmaya çalışın veya işitme uzmanınızla iletişime geçin.
İşitme cihazlarımdaki ayarlar kurtarılamıyor
- Cihazınızda Bluetooth® 'un etkin olduğundan emin olun
- Yeni piller taktığınızdan veya şarj edilebilir işitme cihazlarınızın tamamen şarj edildiğinden emin olun
- İşitme cihazlarınızın telefonunuz veya tabletinizle eşleştirildiğinden emin olun
- Bernafon App'i İndirin
Uygulama, işitme cihazlarınızın çalışır durumda olup olmadığını kontrol eder. Bazı durumlarda, uygulama kurtarma moduna geçer ve işitme cihazlarınızı işitme uzmanınızdan gelen en son ayarlarla günceller. Lütfen uygulamadaki yönergeleri izleyin. İşitme cihazlarınızdaki ayarları hala düzeltemiyorsanız, işitme uzmanınızla iletişime geçin.